Arrangement: Medlemskonference 2017

Så er det ved at være tid til LH’s årlige Medlemskonferencen. Medlemskonferencen er LH’s anden højeste myndighed, efter Generalforsamlingen. Til Medlemskonferencen skal vi diskutere det næste år i LH, hvor vi skal vedtage budge og diskutere det fremtidige arbejde i LH. I år skal vi også udvikle vores politik inden for HHX, Eud og Eux merkantil uddannelserne!

Hver medlemsskole kan for hver 100. elev tilkendes 1 delegeret plads. Dog minimum 3 delegerede og maks 8 delegerede pr. skole, hvoraf hver delegeret maks kan bære én stemme. Hvis der er nogle spørgsmål kan man kontakte Sarah Siddique på mailen formand@handelselever.dk eller på nummeret 51401544. 

Det bliver en super fed og hyggelig weekend, med stor betydning for LH’s virken hele næste år, med handelsskoleelever fra hele landet.

Hvis man kun kan deltage nogle af dagene, så er dette helt okay. Skriv til Formand, Sarah Siddique, på formand@handelselever.dk, når du har tilmeldt dig, og sig hvilke dage du kan deltage. Det er samme mail du skal skrive til hvis du generelt har spørgsmål.

Det koster 350 kroner at deltage, men det er din skole der betaler! Din skole betaler ligeledes for transport. Dertil er det vigtigt at sige, at der bliver solgt drikkevare til arrangementet, og især til festen lørdag! Så husk kontanter til baren, da vi desværre ikke kan modtage kort.. Det skal dog siges, at vi har Mobile Pay!!

Der kommer løbende informationer, samt et program for weekend!

Vi glæder os til at se jer til en brag af en weekend!

Program for Medlemskonferencen

FREDAG

16.00 – 17.00 Ankomst
17.00 – 17.30 En dejlig velkomst med lidt socialt samvær
17.30 – 18.00 Åbning af Medlemskonference og Ekstraordinær Generalforsamling
Valg af dirigenter og referenter
Vedtagelse af dagsorden og forretningsorden
18.00 – 19.00 Ekstraordinær generalforsamling
19.00 – 20.00 Aftensmad
20.00 – 21.00 Beretning og beretningsdebat
21.00 - 21.30 Workshop om budget
Deadline for ændringsforslag 21.30
21.30 - 22.00 Debat og behandling af budget

LØRDAG

08.00 – 09.00 Op, mad og bad!
09.00 – 10.30 Workshop om 3 årsplan
10.30 – 11.30 Pause og med deadline for ændringsforslag til 3 årsplan
11.30 – 13.00 Debat og behandling af 3 årsplan
13.00 – 14.00 Middagsmad
14.00 – 16.00 Workshop om uddannelsesspecifikke forslag
16.00 – 16.45 Eftermiddagssnack med deadline for forslag til uddannelsesspecifikke forslag
16.45 – 18.15 Behandling af forslag til uddannelsesspecifikke forslag
18.15 – 19.45 Workshop om studie- og ordensregler
19.45 – 20.15 “Det-er- hårdt-for- os-alle- at-være- smukke,-derfor- er-der- behov-for- pause-
inden-festlighederne!”- pause!
HUSK deadline for ændringsforslag til studie- og ordensregler klokken 20.15
20.15 – 21.15 Aftensmad
HUSK der er deadline for forslag til udtalelser klokken 22.00
21.15 – 03.00 Fiesta, Fest, FJÆST, DET GÅR NEEEEEE’!

SØNDAG

08.30 – 09.30 Morgenmad
09.30 – 11.00 Debat og behandling af forslag til studie- og ordensregler
11.00 – 11.15 Pause
11.15 - 12.15 Behandling af udtalelser
12.15 – 13.30 (En dejlig) Middagsmad i regionerne
13.30 – 14.30 Overraskelse!
14.30 – 15.00 Afslutning på Medlemskonferencen og afgang

 

 

 

Kursusdetaljer

  • Startdato: 24. nov '17
  • Varighed: 24. - 26. november '17
  • Pris: 350,00 DKK.
  •   Din skole betaler for deltagelse!